Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΕ ΔΥΟ ΣΤΙΒΟΥΣ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΡΟΠΟΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΤΑΡΤΑΝ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ. ΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΑΚΑ, ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

Του Λευθέρη Πλακίδα
Φωτογραφία: Νίκος Καρανικόλας

ΠΩΣ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΣΤΙΒΟΥ;

Η έναρξη αλλά και η διαδρομή μου στα αγωνίσματα ταχύτητας ξεκίνησαν από το δημοτικό σχολείο. Ήταν στην Τετάρτη δημοτικού όπου συμμετείχα για πρώτη φορά σε ένα αγώνα αντοχής 600 μ. Συνέχισα να ασχολούμαι με την αντοχή για έναν ακόμα χρόνο όπου η τότε προπονήτρια μου επέμενε έντονα να δοκιμάσω τον εαυτό μου και στις μικρότερες αποστάσεις (150μ).

Όταν λοιπόν έτρεξα στα 150μ πήγα εκπληκτικά και έτσι κατάλαβα ότι οι ταχύτητες είναι το ταλέντο μου. Από τότε μέχρι και σήμερα αγωνίζομαι στα 100μ.

ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ;

Σήμερα είμαι 17 χρονών και ξεκίνησα να τρέχω για πρώτη φορά το 2010 συμμετέχοντας στους αγώνες του σχολείου μου. Ο πρώτος μου αγώνας ήταν στα 600μ.

ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΘΛΗΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΤΥΠΟ Η ΣΕ ΕΧΕΙ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ;

Ο αθλητής που με έχει εμπνεύσει και αποτελεί πρότυπο για εμένα είναι ο Usain Bolt

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ / Φωτογραφία Νίκος Καρανικόλας

ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ;

Σχεδόν κάθε απόγευμα μετά το σχολείο προπονούμε περίπου 2 ώρες. Επιπλέον κάθε Σάββατο κάνω μυϊκή ενδυνάμωση
η οποία είναι ζωτικής σημασίας για να ενεργοποιήσω περισσότερο τους μύες μου και να βελτιώσω αποτελεσματικά την απόδοση μου

ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ;

Οι στόχοι που θέτω στον εαυτό μου είναι υψηλοί. Θέλω να σπουδάσω μηχανικός στην Αμερική και το διάβασμα που απαιτείται είναι απαιτητικό και χρονοβόρο . Αρα ‘’βρίσκω‘’ το χρόνο που δεν έχω εκμεταλλευόμενος κάθε ευκαιρία όπως τη διαδρομή με το σχολικό προς και από το σχολείο, τα διαλλείματα και έχω μειώσει σε μια μόνο εβδομάδα τις καλοκαιρινές μου διακοπές

ΤΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ;

Να δώσω το καλύτερο μου εαυτό έτσι ώστε να μειώσω και άλλο τον προσωπικό μου χρόνο και να πάω όσο το δυνατόν καλύτερα σε όλους τους επόμενους μου αγώνες
Πιστεύω ότι θα καταφέρω να πετύχω τους στόχους που έχω θέσει για τον εαυτό μου τόσο αθλητικά όσο και ακαδημαϊκά

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ / Φωτογραφία Νίκος Καρανικόλας

ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ;

Η ψυχολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην αγωνιστική μου παρουσία. Φυσικά υπάρχει άγχος πριν από κάθε αγώνα. Ο αθλητισμός μπορεί να είναι αγχωτικός, αλλά το στρες μπορεί να αντιμετωπιστεί.

Πιστεύω ότι η βελτίωση της απόδοσης δεν επιτυγχάνεται με την απομόνωση του σώματος από το μυαλό και η αλήθεια είναι
ότι οι μύες μας δεν λειτουργούν, εκτός αν κατευθύνονται από τον εγκέφαλο. Για να είσαι καλύτερος αθλητής δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να εκπαιδεύεσαι σκληρότερα . Πρέπει

να αντιμετωπίζεις όλα τα συστατικά που αποτελούν μια επιτυχημένη αθλητική απόδοση τόσο ψυχική όσο και σωματική

Εχω μάθει λοιπόν να ελέγχω όσο μπορώ καλύτερα τον εαυτό μου και το άγχος μου και σε αυτό με έχει βοηθήσει το να είμαι προσηλωμένος. Εστιάζω στο να περάσω όμορφα και να ευχαριστηθώ τον αγώνα. Συγκεντρώνομαι σε αυτή τη σκέψη και προσπαθώ να αφήσω απ έξω αρνητικές σκέψεις για το τι μπορεί να μην πάει καλά.

Επιπλέον έχω παρατηρήσει ότι η καλή προπονητική προετοιμασία οδηγεί σε προπονητική σταθερότητα και η προπονητική σταθερότητα οδηγεί σε ψυχική ισορροπία.
Οι δυνατές και ποιοτικές προ αγωνιστικές προπονήσεις με έχουν βοηθήσει σημαντικά και ουσιαστικά εφοδιάζοντας με υψηλά επίπεδα αυτοπεποίθησης πριν και κατά την διάρκεια του αγώνα.

Τέλος, το πιο σημαντικό στην αντιμετώπιση του άγχους είναι η ενθαρρυντική συζήτηση με τον προπονητή μου και τα μέλη της

ομάδας μου που εμπιστεύομαι.